De 4 volgende wedstrijden en pompoenen - Reisverslag uit Springfield, Verenigde Staten van Kayleigh Schmitz - WaarBenJij.nu De 4 volgende wedstrijden en pompoenen - Reisverslag uit Springfield, Verenigde Staten van Kayleigh Schmitz - WaarBenJij.nu

De 4 volgende wedstrijden en pompoenen

Blijf op de hoogte en volg Kayleigh

17 Oktober 2013 | Verenigde Staten, Springfield

Hallo allemaal!

Alweer 2 weekjes geleden dat ik een verslagje heb gemaakt, dus weer tijd voor een nieuwe!

2 tot en met 7 oktober hebben we een verre reis gemaakt naar Ohio, en daarna naar Iowa. Hier hebben we wedstrijden gehad tegen Kent State University en Iowa University.

In Iowan hadden we een dagje vrij, en zijn we met het team naar een apple orchard and pumpkin patch gegaan. Hier kon je zelf je appels plukken, en pompoenen uitkiezen. Was echt heel leuk!! Daarna heerlijk appple cider geproefd, en ik had zelfs 6 donuts gewonnen! Lust ik natuurlijk niet, maar het team was er heel blij mee!

8 en 9 oktober waren we in Springfield, en had ik het heel druk op school met 3 tentamens, die gelukkig wel goed gingen.

Vrijdag 10 oktober hadden we onze tweede thuiswedstrijd, tegen Ohio University. Missouri State heeft in het verleden nog nooit van deze universiteit gewonnen. We begonnen heel erg sterk, kwamen 1-0 voor met een assist van mij! Uiteindelijk is het na een hele spannende wedstrijd 2 -2 geworden, en in de overtime scoorden zij helaas als eerste.

Het was ondertussen ook fallbreak op Missouri State, wat betekende dat er niemand op de campus was. Alle sportteams, behalve wij, hadden reizen, dus we waren echt de enige, heel saai! Die vrijdag avond ben ik met een teamgenootje eens naar het centrum gegaan, zaterdag overdag zijn we met de Freshmen bij datzelfde teamgenootje de football wedstrijd van de universiteit gaan kijken (komt hier gewoon op televisie), 's avonds een ijsje bij het beroemde Springfieldse Andy's, en zondag ben ik met de seniors naar de pumpkin patch geweest! Dat is echt heel Amerikaans maar wel leuk. Een grote boerderij met allemaal activiteiten, en natuurlijk kan je je eigen pompoen plukken en apple cider drinken.

Maandag de 14 van oktober vertrokken we naar St Louis. Dat is maar 3 uurtjes rijden dus relatief heel erg dichtbij. Dinsdag was de wedstrijd. Ook dit keer was het 2 – 2, maar gelukkig hebben wij de wedstrijd in de overtime weten te winnen.

Ik had hier nieuwe Dr. Dre oortelefoontjes gekocht, en gister kon ik ze niet meer vinden. Had ik ze perongeluk in de wasmachine gedaan! Maar ze doen het nog haha.

Momenteel lig ik met een voedselvergiftiging in bed.. Lange tijd niet zo ziek gevoeld, zal jullie de details besparen. Morgenvroeg om 6uur vertrekken we naar Miami, Ohio en ik hoop echt dat ik mee kan..

Liefs uit Missouri

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kayleigh

Actief sinds 16 Juli 2013
Verslag gelezen: 488
Totaal aantal bezoekers 10179

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2013 - 30 November -0001

Missouri State University

Landen bezocht: