Eerste dagen Springfield - Reisverslag uit Springfield, Verenigde Staten van Kayleigh Schmitz - WaarBenJij.nu Eerste dagen Springfield - Reisverslag uit Springfield, Verenigde Staten van Kayleigh Schmitz - WaarBenJij.nu

Eerste dagen Springfield

Blijf op de hoogte en volg Kayleigh

10 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Springfield

Hallo allemaal!

Donderdag 8 augustus ben ik vertrokken naar Springfield. Ik vloog om 11 uur vanaf Schiphol naar Atlanta, en moest toen overstappen naar Springfield. Als verassing waren Fleur, Floortje en Frederique naar Schiphol gekomen om mij uit te zwaaien! Dat vond ik echt geweldig.

Even een updatetje vanuit het mooie Missouri. Gister rond 5 uur lokale tijd ben ik aangekomen. Er stond een welkoms commitee van 3 chinese jongens met een bord met: Welkom Kayleigh! Maar helaas voor hen werd ik al door mijn coach opgehaald, dus stonden ze er voor niks.

Gabby, mijn coach, bracht me naar mijn tijdelijke kamer. Pas de 13e mag ik mijn dorm in, dus moet ik het even hier mee doen. Ik deel mijn kamer nu nog met Megan, de keeper. Als ik dadelijk in de dorm zit, deel ik een 4 persoons dorm met Suzanne en Megan. Zij zijn roommates, en ik heb de andere kamer waarschijnlijk alleen. Verder hebben we dan een eigen keukentje, badkamer en woonkamer. Veel beter dus!

Nadat ik was opgefrist zijn we met Suzanne en Megan wat gaan eten. Daarna was ik wel erg moe en ben ik eigenlijk meteen gaan slapen. Vanochtend waren we te laat voor het ontbijt, dus zijn we maar ergens gaan eten. Toen had ik 's middags mijn medische keuring. Ben gelukkig helemaal gezond verklaaad! Daarna hadden we een ' pizzaparty' met het team, en heb ik dus de meiden leren kennen. Was heel gezellig en het team lijkt erg leuk!

Morgen zijn we vrij, dus dat wordt weer uitslapen en 's middags denk ik even Springfield in. Zondag is de eerste team meeting, en krijgen we onze spullen en uitleg over het seizoen. Maandag zullen we beginnen met de trainingen!

Dat was het wel zo'n beetje voor nu!

Liefs Kayleigh

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kayleigh

Actief sinds 16 Juli 2013
Verslag gelezen: 745
Totaal aantal bezoekers 10205

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2013 - 30 November -0001

Missouri State University

Landen bezocht: