Start of Pre-season! - Reisverslag uit Springfield, Verenigde Staten van Kayleigh Schmitz - WaarBenJij.nu Start of Pre-season! - Reisverslag uit Springfield, Verenigde Staten van Kayleigh Schmitz - WaarBenJij.nu

Start of Pre-season!

Blijf op de hoogte en volg Kayleigh

12 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Springfield

Hallo allemaal!

Zaterdag was ik dus nog vrij, en ben ik gaan winkelen bij de mall met Suzanne en Megan. Springfield is echt een grote stad, ongeveer 4 keer groter dan Eindhoven qua oppervlakte, echt veel groter dan ik had verwacht! De mall was ook prima, ze hebben hier gewoon Vicotria Secret, Hollister en Forever 21 dus ik kan hier goed vooruit gelukkig.

Zaterdagmiddag kwam de laatste Freshman, eerste jaars, aan. Daarna zijn we met de vier Freshmen uiteten geweest, wat erg gezellig was. Als Freshmen ben je wel een beetje op elkaar aangewezen het eerste jaar.

Zondagmiddag was de eerste teammeeting, en kregen we over het schooljaar uitleg. Verder was er iemand die kwam vertellen over de regels van de Amerikaanse hockeybond, de NCAA. Dat waren er veel te veel ik begreep er helemaal niks van, maar zal wel goed zijn allemaal. Verder hebben we heel veel nieuwe spullen gekregen, zoals shirts, schoenen, scheenbeschermers, bitje, rokje, broekje, sokken en nog meer.

Maandagochtend moest ik om 05.55 opstaan, om klaar te maken voor de conditietest. We moesten 6 rondjes atletiekbaan, oftewel 2,4 kilometer, in minder dan 10 minuut 30 rennen. Iedereen was erg zenuwachtig omdat elk jaar het maar een paar meiden halen. Gelukkig heb ik het gehaald!!! Dit jaar ging het bij meer beter, en ook Suzanne heeft het gehaald gelukkig!

Daarna hadden we hockeytraining in het stadion. Was heel leuk om eindelijk te hockeyen met het team. Het niveau ligt best hoog, ik schat het ongeveer een hoge Eersteklasser in Nederland. Na de training moeten we in een ijsbad, en voor en na elke training worden we gewogen zodat de dokters weten of we niet te veel vocht verliezen.

Het is nu maandagmiddag. We hebben zo om half 1 lunch met het team. Daarna moeten de Freshmen en de nieuwe assistant-coach naar de stad om een foto te laten maken voor op de site. Daarna heb ik weer training van 5 tot 7, en daarna weer eten met het team. Ik slaap hier steeds heel vroeg, want moet welk even wennen aan het om half 6 's ochtends opstaan!

Dit was het weer!

Liefs Kayleigh

• 12 Augustus 2013 - 19:26

Lisanne:

Goed om te lezen kayl!!!
    Proud of you, you can do it
    Xxxx

• 12 Augustus 2013 - 19:31

Amber:

Lekker kippenvel met dat ijsbadje.
    Ach je had eigenlijk niet aan je jetlag moeten wennen hahaha dan was half 6 geen probleem
    Succes met de trainingen!

• 12 Augustus 2013 - 21:38

Anne-marieke:

Super goed gedaan kayl!! Trots

• 13 Augustus 2013 - 00:35

Dagmar:

Voor meer tips om je conditietest te halen en voor eet tips bel naar Dagmar Kesselaer succes verzekerd! Heeeeel trots op je xxbig kiss

• 13 Augustus 2013 - 22:24

Maud: